ფიზიკის წრის სამუშაო
გეგმა 2017-2018 სასწ.წელი I სემესტრი
სსიპ ქ.ქუთაისის
N37 საჯარო სკოლის პედაგოგი მზია კუტივაძე
N
|
თემის დასახელება
|
მიზანი
|
ჩატ. დრო
|
რესურსი
|
აქტივობა
|
1.
|
მექანიკური მუშაობა მუშაობის ერთეულები, ამოცანების ამოხსნა
|
მოსწ.უნდა დაადგინოს მექანიკური მუშაობის და საყოველთაოდ მიღებული მუშაობის
ცნებების განსხვავება. დამოკიდებულება მის განმსაზღვრელ სიდიდეებთან.
|
29.09
|
სახელმძღ. ილუსტრაციები, ამოცანათა კრებული.
|
ü კითხვა-პასუხი
ü კონკრეტული
მაგალითის განხილვა, ვარაუდის გამოთქმა და შემოწმება.
ü საშინაო
დავალება
|
2.
|
სიმძლავრე, სიმძლავრის ერთეულები. ამოცანების ამოხსნა
|
მოსწ.უნდა დაახასიათოს სიმძლავრის დამოკიდებულება მის განმსაზღვრელ სიდიდეებთან
და გამოიყვანოს ფორმულა.
|
06.10
13.10
|
სახელმძღ. სურათები. ამოცანათა კრებული.
|
ü სურათების
აღწერა,
ü სავარჯიშოების
და ამოცანების ამოხსნა
ü საშინაო
დავალება
|
3.
|
მექანიკური ენერგია - პოტენციური და კინეტიკური ენერგიები. ამოცანების
ამოხსნა.
|
მოსწ.უნდა შეძლოს მექანიკური ენერგიის დახასიათება და კინეტიკური და
პოტენციური ენერგიის განსხვავება.
|
20.10
27.10
|
სახელმძღ. ამოცანათა კრებული, ბურთულა, ჭიქა ქვიშით, ზამბარა, ბურთი.
|
ü ცდის
ჩატარება, ვარაუდის გამოთქმა და შემოწმება.
ü კითხვებზე
პასუხი.
|
4.
|
შინაგანი ენერგია, ენერგიის მუდმივობის კანონი
|
მოსწავლემ უნდა დაახასიათოს შინაგანი ენერგია. უნდა ჩამოთვალოპს ენერგიების
ურთიერთგარდაქმნის მაგალითები.
|
03.11
10.11
|
სახელმძღ. ამოცანათა კრებული, ძაფი, დისკი, ქანქარა.
|
ü კითხვა-პასუხი
ü ცდის
ჩატარება
ü ამოცანების
ამოხსნა
|
5.
|
ძალა, უძრავი ან თანაბარი მოძრავი სხეულის წონასწორობა.
|
მოსწ.უნდა შეძლოს დაახასიათოს სხეულის წონასწორობა.
|
17.11
|
სახელმძღ. სურათები
|
ü კითხვა-პასუხი
ü სურათების
აღწერა, ვარაუდის გამოთქმა და დასკვნების გამოტანა.
|
6.
|
ძალის მაბრუნებელი მოქმედება, სიმძიმის ცენტრი. წონასწორობის სახეები.
საყრდენი ფართობის მქონე სხეულის წონასწორობა. ამოცანების ამოხსნა.
|
მოსწ.უნდა დაახასიათოს ძალის მაბრუნებელიმოქმედება და გაარჩიოს წონასწორობის
სახეები.
|
24.11
01.12
|
სახელმძღ. ამოცანათა კრებული, ბურთულა, სხვადასხვა ზედაპირი, სახაზავი,
მუყაო, ჭიქა და ორი საყრდენი
|
ü კითხვა-პასუხი
ü სურათების
აღწერა, შედარება და დასკვნების გამოტანა
ü ცდის
ჩატარება
ü შეჯამება
|
7.
|
ბერკეტი მექანიკის ოქროს წესი.
|
მოსწავლემ უნდა შეძლოს ბერკეტის და მისი სახესხვაობების დახასიათება.
|
08.12
|
სახელმ. ბერკეტი, ჭოჭონაქი, დახრილი სიბრტყე.
|
ü კითხვა-პასუხი
ü ცდა
ü შეჯამება
|
8.
|
თავი მე-3
სითბური მოვლენები, შინაგანი ენერგიის შესწავლის ხერხები. თბოგამტარობა,
კონვენცია, გამოსხივება.
|
მოსწ.უნდა დაახასიათოს შინაგანი ენერგიის შეცვლის ხერხები
|
15.12
|
სახელ. ქურა,ასანთი, ლურსმანი, ფაიფურის და ლითონის ჭიქა, ცხელი წყალი.
მუქი ფერის და თეთრი ბოთლები, ბუშტი.
|
ü კითხვა-პასუხი
ü ცდები
ü დასკვნის
გამოტანა
|
9.
|
სითბოს რაოდენობა, კუთრი სითბო ტევადობა, ამოცანების
ამოხსნა
|
მოსწ.უნდა შეძლოს სითბოცვლის პროცესზე დაკვირვება და სითბოს რაოდენობის
ფორმულის გამოყვანა.
|
22.12
|
სახელმ.
ჩაიდანი, წყალი, თერმომეტრი, გამათბობელი, საათი, ზეთი.
|
ü კითხვა
-პასუხი
ü ცდა,
ვარაუდის გამოთქმა და დასკვნის გამოტანა
|
10.
|
სათბობის ენერგია. სათბობის წვის კუთრი სითბო.
|
მოსწ.უნდა შეძლოს სინათლის და სითბოს წყაროების კლასიფიკაცია საწვავის
დაწვისას გამოყოფილი სითბოს რაოდენობის დადგენა.
|
29.12
|
სახელმძღ. ამოცანათა კრებული
|
ü კითხვა-პასუხი
ü ამოცანების
ამოხსნა
|
No comments:
Post a Comment